HTML

Monszuntól monszunig

A távolságot, mint üveggolyót, megkapjuk. Vagyis megszerezzük magunknak. De legalábbis elutazunk Indiába.

Linkblog

2008.08.18. 05:18 Blökibazár.hu

Anzix Chandigarhból

Jó hosszú ideje már, hogy bármit írtam volna: Chandigarh és Amritsar kifogtak rajtam.

És az csak egy dolog, hogy egymás után mindketten megbetegedtünk, hogy mocskos volt a szállásunk és mindehhez egy zsák pénzt kénytelenek voltunk elszórni, mert ezt nem lett volna nehéz elmesélnem nektek. De mindehhez még az érzések és gondolatok olyan kavargó összevisszaságát is felébresztették bennünk az átéltek, hogy nem volt elég két hét az ülepedésre. 

Nekiálltam, megírtam mit gondolok, másnap kidobtam és megírtam máshogy, harmadnap úgyszintén. De mert nem szeretném nektek úgy elmondani, ami volt, hogy később megbánjam, ezért most nem részletezem, milyen volt az utunk.

Küldök helyette néhány képet és videót, sok szeretettel!

Chandigarh, 17. szektor, Buszpályaudvar

 

Utca Chandigarhban 1.
(variációk egy témára)

 

Utca Chandigarhban 2.
(variációk egy témára)

 

Utca Chandigarhban 3.
(variációk egy témára)

 

Utca Chandigarhban 4.
(variációk egy témára)

 

Utca Chandigarhban 5.
(variációk egy témára)

 

Utca Chandigarhban 6.
(variációk egy témára)

 

Utca Chandigarhban 7.
(variációk egy témára)

 

A házakkal hasonló szellemben épült téglafal.

Hálistennek itt hagyták elburjánozni a növényeket

 

Az emberek szerencsére egyáltalán nem olyan lehangolóan egyformák, mint a chandigarhi épületek, amiket leginkább egy megvalósult betonfalaszter elemeiként tudnék jellemezni. A város lakói indiaiak, mosolygósak, és imádnak fotózkodni.

 

Meglátták, hogy fényképezek és megkértek, hogy őket is.

 

Pontosan ugyanaz történt, mint az előbb

 

Cigareaatárus
Tőle egy szál ajándék cigit kaptam, mert örült, hogy lefotózom

 

 

Sajnos ő nem adott a portékájából.

 

Jószándékú figyelmeztetés a szobánk ajtaján.

 

A fenti képek Chandigarhban készültek. A következő két videót Amritsarban vettem fel.

 

Amritsar egy riksából
Vigyázat, hosszú (de érdekes)!

 

Az Arany Templom
A szikh vallás központja

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://monszun.blog.hu/api/trackback/id/tr25620707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t443 2008.08.18. 09:34:56

Hát ez nagyon kemény :D
Azok az utcák... hihetetlen... a közlekedés... ááááááááááá :D

fruttipapir 2008.08.18. 13:42:10

Köszi a sok érdekes képet és a portrékat ! Milyen bájos, hogy megkértek, fotózd őket is le!

Itt Magyarországon erre nemigen volna példa..max én..:)))

Örülök, hogy sikerült meggyógyulnod!

Ismét tanultam valamit Indiáról- hála Nektek!

További szép utat !

Yázmin 2008.08.21. 09:37:39

Remélem Adri lassan Te is kilábalsz ebből a makacs nyavajából!
Csak nekem tűnik fel, hogy az egyik indiai úr, valami nagggggyon érdekes dolgot szeretne közölni magáról az egyik fotón??:-DDD
vajon miért akarta, hogy lefotózzák??
:-DDD

Pumesz 2008.08.25. 09:30:26

Én is, én is lefotózás áldozatául jelentkezem:)!!! Tényleg tündéri ez a magamutogató hozzáállás a maga egyszerűségében.
süti beállítások módosítása